1.11.10

Για να τελειώνουμε με το Μνημόνιο


Το Μνημόνιο είναι σύμβαση δανεισμού
Χρειαζόμασταν δανεικά και η Τρόικα της ΕΕ (οι λαοί της Ευρώπης των 27 δηλαδή), η ΕΚΤ και το ΔΝΤ ήταν οι μόνοι που δέχτηκαν να μας δανείσουν, στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Αλληλεγγύης και Ανάπτυξης.

Καλοί, κακοί οι όροι, αυτοί είναι. Και κατά την γνώμη μου είναι καλοί, εφόσον για πρώτη φορά τίθεται η μεταρρύθμιση της Ελλάδας με ανελαστικούς όρους.
Όσο είχαμε την ευκαιρία να αλλάξουμε από Ραγιάδες σε Ευρωπαίους με ελαστικούς όρους, απλά τους ξεχειλώσαμε κοροϊδεύοντας τόσο τους εαυτούς μας, όσο και τους κουτόφραγκους που μας χρηματοδοτούσαν (επιδοτούσαν).
Για τα αρνητικά έχω γράψει εδώ, εδώ, και εδώ αλλά δεν είναι της παρούσης.

Αυτοδιοικητικές εκλογές θα μου πεις έχουμε τώρα, τι τις συνέδεσαν με το Μνημόνιο;

Αν στις 15/11 βγει η είδηση "η Ελλάδα λέει όχι στο Μνημόνιο" (δηλαδή στην σύμβαση δανεισμού της από τους πολίτες των 27 χωρών), τι επιχείρημα θα έχει η κεντρική κυβέρνηση για να διαπραγματευτεί την επόμενη μέρα; Τι θα πει;
Θέλουμε να αλλάξουμε, αλλά έχουμε και Μεσογειακό ταμπεραμέντο - πείτε στον Πολωνό ανθρακωρύχο (που μας δάνεισε) ότι του στέλνουμε αγωνιστικούς χαιρετισμούς;

Δεν περνάνε πουθενά αυτά - θα μάθει η Ευρώπη να μουτζώνει! Κι όταν έρθει η μούτζα, θα καταλάβει ο κάθε λαϊκιστής τι θα πει κρίση.

Αλέκα, Αλέκο, Αλέξη, Αντώνη έχετε ευθύνες. Ακόμα και εσείς μπορείτε να το κατανοήσετε. Αρκούν 5 λεπτά για να συλλογιστείτε που μας οδηγείτε, συνεπικουρούμενοι από τους νταβατζήδες των ΜΜΕ. Αναλάβετε επιτέλους το μερίδιο της ευθύνης που σας αναλογεί.


Αν σας παρεξήγησα, και το ζητούμενο είναι να γίνουμε Αργεντινή, να μας το πείτε ευθέως, να μην βασανιζόμαστε αδίκως. Για να τελειώσουμε.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άριστος φίλε μου, άριστος...!

Ανώνυμος είπε...

Να μου επιτρέψεις να είμαι επιφυλακτικός, διότι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ έφτασαν τη χώρα ένα βήμα πριν τη χρεωκοπία. Και αν αυτή συμβεί θα βαπτιστεί ελεγχόμενη κι εγώ θα εύλογα θα αναρωτηθώ γιατί να μην γινόταν από την αρχή χωρίς παρελκόμενα για την καθημερινότητά μου και το μέλλον μου. Και πάλι θα τα ρίχνει ο ένας στον άλλον. Και ως τότε δεν θα έχει μπει κανείς φυλακή.

Αλλά ο μισθός μου μειώθηκε ενώ η παραγωγικότητά μου αυξήθηκε (μείναμε λιγότεροι και βγάζουμε την ίδια δουλειά), η σύνταξη του πατέρα μου κόπηκε δραστικά και ο διδάκτορας γιος μου την έκανε στην Ολλανδία. Αν με θεωρείς γραφικό, τότε σε δικαιολογώ μόνο αν η σχέση σου με αυτούς είναι σχέση κολλητού ή εργοδότη.

constantinos alexacos είπε...

Αν με παρακολουθείς από παλιότερα, θα ξέρεις ότι είμαι ελεύθερος επαγγελματίας (αρχιτέκτονας) και ότι το επάγγελμα μου έχει πληγεί πολύ περισσότερο από την απλή μείωση ενός μισθού.

Γραφικό (εως επικίνδυνο) θα σε θεωρήσω μόνο αν υποστηρίζεις ότι πρέπει να γίνουμε Αργεντινή, την στιγμή που έχουμε άλλες καλύτερες εναλλακτικές.

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη που δεν έγινα κατανοητός, αλλά φοβάμαι. Μακάρι να μπορούσα να μοιραστώ την αισιοδοξία σου. Ένα τραγούδι λέει "να 'χαμε τρεις δραχμές στην τσέπη και τρεις ο διπλανός". Αυτό το απλό προσδωκώ, αυτό το απλό που είχα λίγους μήνες πριν όταν έβλεπα γύρω μου και πρόσωπα χαρούμενα.

constantinos alexacos είπε...

Έπρεπε να γράψω "θα σε θεωρούσα μόνο...". :)

Translate